1.  Aspecte generale și detalii companie

Informațiile prezentate sunt proprietatea Eurocassa Premium S.R.L., cu sediul pe str. Matei Corvin nr. 2A, Oradea, Bihor, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul J05/1700/2003, având Cod Unic de Înregistrare Fiscală RO13145950, denumit în continuare Eurocassa. Acceptarea facturii (prin achitarea sau semnarea acesteia) presupune acceptarea Termenilor și Condițiilor Generale. Eurocassa își Rezervă dreptul de modificare și actualizare a TCG, fără o informare prealabilă.

2.  Termeni și definiții

Eurocassa – Eurocassa Premium S.R.L., cu sediul pe str. Matei Corvin nr. 2A, Oradea, Bihor, RO13145950, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J05/1700/2003, denumit în continuare Eurocassa.

Client – orice persoană fizică/persoană juridică cumpărătoare, ce plasează o comandă sau efectuează o Rezervare de Produse în magazinul fizic sau magazinul virtual www.eurocassa.ro.

Comandă – modalitate de comunicare între Client și Eurocassa, prin care Clientul își comandă Produse de la Eurocassa, în showroom, telefonic sau electronic.

Produse – produsele pe care Eurocassa le pune la dispoziția Clientului spre vânzare.

Costuri DEEE – valoarea, exprimată în lei, aferentă costurilor de colectare, tratare și eliminare în condiții de protecție a mediului a deșeurilor echipamentelor electrice și electronice, conform prevederilor legislative în vigoare (Ordonanța de Urgență nr. 5/2015 privind deșeurile de echipamente electrice si electronice („OUG 5/2015”).

Rezervare – modalitatea prin care puteți Rezerva produsele aflate fizic în magazinul Eurocassa. Selectarea acestei modalități de comandă se face prin înțelegerea părților prin mijloace de comunicație și poate fi utilizată doar pentru produse din stocul magazinului.

Contract – contractul încheiat între Eurocassa și Client, (ofertă, factura proformă, factura avans) având ca obiect Produsele selectate prin Comandă.

Factura – document fiscal emis și transmis fizic, pentru livrările din magazin. La cerere, Factura se

trimite electronic, în mod automat, de către Eurocassa la adresa de email comunicată de către Client în momentul plasării comenzii.

Termen de livrare – estimare aproximativă a timpului de livrare, comunicată de către Eurocassa în prealabil.

Cost de livrare – costul aferent transportului, calculat în funcție de dimensiunile și greutatea Produselor comandate. Informații referitoare la costul de livrare regăsiți atât în procesul de lansare a comenzii, sub fiecare produs în parte, cât și în Coșul meu, în momentul finalizării comenzii. În cazul în care nu vă putem livra integral comanda și trebuie să efectuăm mai mult de o livrare, nu veți suporta o taxă suplimentară pentru livrările ulterioare.

Vizitator – orice persoană fizică sau juridică ce vizitează magazinul nostru.

3.  Valabilitatea și aplicabilitatea TCG Eurocassa

La Rezervarea de produse de la adresa str. Matei Corvin nr. 2A, Oradea, Bihor, se aplică reglementările din Partea A și C, cu excepția cazurilor în care nu au fost stipulate în mod expres alte condiții. Excepție fac cazurile în care Eurocassa a aprobat în scris aplicabilitatea unor condiții diferite, contrare sau de completare ale respectivei părți contractante. Acordul expres al Eurocassa este necesar în toate situațiile, inclusiv când Eurocassa, cunoscând condițiile celeilalte părți contractante, acceptă fără Rezervă plata acesteia. Termenele și condițiile actuale se aplică și pentru comerțul online, pentru cazul în care Vânzătorul își extinde activitatea înspre e-commerce (comerț online).

Prin semnarea facturii, cumpărătorul acceptă toți termenii și toate condițiile de față și își asumă obligațiile care revin din aceastea. De asemenea, semnând factura, cumpărătorul acceptă termenii și condițiile de utilizare ai producătorului sau furnizorului, acceptă termenii și condițiile de garanție ai producătorului sau furnizorului, acceptă condițiile despre rabatul de spargere menționat de producător și acceptă anularea drepturilor cumpărătorului, anulare care survine din nerespectarea termenilor și condițiilor amintite. Dacă producătorul/furnizorul nu a atașat mărfii o fișă însoțitoare cu termeni și condiții, fiecare cumpărător trebuie să își procure condițiile de garanție de la producător/furnizor pentru fiecare produs cumpărat, fie pe cale electronică (de pe site-ul producătorului), fie prin cerere scrisă către producător/ furnizor. Prin semnarea facturii de cumpărare a produsului, cumpărătorul este de acord cu aceste condiții. Prin semnarea facturii, cumpărătorul recunoaște că a fost informat complet de toți termenii și toate condițiile amintite.

4.  Date de contact

Eurocassa Premium SRL
CUI: RO13145950 J05/1700/2003
str. Matei Corvin nr. 2A, Oradea, Bihor, România Telefon: (+4)0259-423.209
Informații generale: office@eurocassa.ro
Sugestii, Impresii și Reclamații: gyorgy.titi@eurocassa.ro
Cariere: diana.borza@dyvarom.ro
Instanța competentă: Instanțele competente române de la sediul Eurocassa

5.  Dreptul aplicabil, locul de executare, instanța competentă

În cazul unui eventual raport contractual cu Eurocassa și al obligațiilor pre-contractuale, se aplică exclusiv legislația română, excluzând reglementările Convenției Națiunilor Unite privind vânzarea internațională de mărfuri (CISG). Contractul este redactat în limba română. Dacă Clientul este profesionist în sensul Codului Civil, persoană juridică de drept public sau orice entitate de drept public sau privat cu sau fără scop lucrativ (denumit în continuare „profesionist”), se stabilește sediul Eurocassa ca loc de executare a prestației și a eventualelor pretenții de executare. Instanța exclusivă este cea competentă pentru localitatea Oradea, jud. Bihor, în măsura în care Clientul este profesionist. Eurocassa își Rezervă totuși dreptul de a depune cereri la instanța competentă a profesionistului.

6.  Soluționarea litigiilor

Eurocassa pune la dispoziția clienților următoarele modalități de contact și reclamație, inclusiv un sistem de conciliere internă pentru orice probleme legate de Eurocassa.ro: telefonic la numărul (+4)0259-423.209 sau pe e-mail la adresa office@eurocassa.ro, ANPC: 0219551 (persoane fizice).

7.  Evaluări

Înscrierea de evaluări se poate face, de către Vizitatori/Clienți, și pot fi atât pozitive, cât și negative, și se vor referi la caracteristicile și modul de folosire al unui Produs sau serviciu. În momentul publicării unei evaluări pe Google sau o altă platformă online, inclusiv cu privire la fișierele atașate Vizitatorii/Clienții acorda Eurocassa o licență neexclusivă, gratuită, perpetuă, irevocabilă, nelimitată teritorial cu privire la totalitatea drepturilor patrimoniale de autor asupra conținutului trimis și dau dreptul Eurocassa de a utiliza, reproduce, modifica, modera, adapta, publica, traduce, distribui si de a afișa acest conținut în orice mod. Fiecare Utilizator/Client, în momentul înscrierii unei evaluări, se angajează să respecte următoarele reguli:

  • să facă referiri doar la caracteristici și/sau modul de utilizare al unui anumit Produs sau serviciu, evitând informații legate de aspecte ce se pot schimba (de exemplu prețul) sau informații care țin de modul desfășurării Comenzii;
  • să folosească doar limba română. Sunt permise și cuvintele sau expresiile care, deși nu sunt considerate românești, sunt de largă utilizare în toate mediile referitoare în domeniul (Do It Yourself – este metoda de a construi, modifica sau repara lucrurile fără ajutorul direct al experților sau profesioniștilor);
  • să utilizeze un limbaj corespunzător, neofensator, fără termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client;
  • să se asigure că informațiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neînșelătoare și în conformitate cu legile aplicabile, respectând astfel inclusiv drepturile altor părți, cum ar fi drepturile de autor, de marcă înregistrată, de licență sau alte drepturi de proprietate intelectuală, publicitate sau viață privată sau date personale;
  • să folosească această facilitate doar pentru a comunica sau a obține detalii suplimentare referitoare la un anumit Produs sau serviciu de pe website fără a face referire către alte firme ce promovează vânzarea și cumpărarea de Produse sau servicii;
  • să nu furnizeze sau să solicite, în niciun mod și in nicio măsură, date personale (detaliile de contact, informații despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume și/sau prenume ) sau orice altă informație care poate determina dezvăluirea acestor date personale;
  • să nu înscrie informații și/sau detalii despre URL-uri (legături) din alte site-uri comerciale ce desfășoară aceeași activitate comercială ca și Eurocassa;
  • să nu încerce fraudarea serviciilor puse la dispoziție de către Eurocassa sau să înscrie evaluări care să conțină materiale de natură publicitară;
  • să nu utilizeze evaluarea ca mijloc de comunicare cu Eurocassa, în acest sens se vor folosi datele de contact ale Eurocassa înscrise pe website.

Pe lângă o evaluare realistă critică, în momentul înscrierii unei evaluări, Utilizatorul/Clientul va adăuga pe Google și un Rating / Evaluare relevant pentru Produsul sau serviciul aferent. Evaluările, împreună cu Rating-urile corespunzătoare lor, vor influența Rating-ul general al Produsului sau serviciului, număr care apare între paranteze lângă titlul acestora. Astfel, o evaluare însoțită de un Rating mare duce la o creștere a Rating-ului general, iar un Review însoțit de un Rating mic duce la o scădere a Rating-ului general.

Vizitatorii/Clienții ce înscriu evaluări la care atașează fișiere foto sau video vor respecta următoarele reguli suplimentare:

  • fișierele încărcate vor conține doar imagini și/sau videoclipuri care se referă la produsul sau serviciul pentru care se scrie evaluarea, asigurându-se că fișierele încărcate respectă drepturile de autor;
  • fișierele încărcate nu vor conține violență, conținut pentru adulți, limbaj licențios sau alt conținut care ofensează o persoană/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a vârstei, a statutului de veteran, a orientării sexuale sau politice;
  • fișierele încărcate nu vor conține informații legate de alte persoane;
  • fișierele încărcate nu vor conține URL-uri sau watermark-uri către website-uri ce desfășoară aceeași activitate comercială ca Eurocassa.

Când o evaluare sau un răspuns este semnalat de către un Vizitator/Client ca având un conținut inadecvat, dintr-o perspectivă strict subiectivă, acest conținut este examinat cu atenție de către Eurocassa pentru a determina dacă încalcă Termenii și Condițiile. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate numai după examinarea acestora de către Vânzător. În cazul în care Eurocassa constată încălcarea Termenelor si Condițiilor în mod repetat, acesta își Rezervă dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului de a înscrie evaluări sau răspunsuri. Pentru sesizări sau reclamații legate de Bunul și/sau Serviciul achiziționat, Clienții au la dispoziție numărul de telefon (+4)0259-423.209. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau sesizărilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

8.  Inițierea unei comenzi, contul unic de client și contul permanent de client

  1. Comanda pentru livrare poate fi transmisă doar dacă Clientul este de acord cu Termenii și Condițiile Generale, respectiv cu informațiile despre livrare transmise și dreptul legal de retragere/retur.
  2. Este necesară în mod obligatoriu comunicarea unei adrese de e-mail sau a unui număr de telefon pentru corespondența cu Clientul.
  3. O comandă poate fi anulată până în momentul confirmării din partea Eurocassa referitoare la procesarea comenzii, fie telefonic, pe e-mail sau prin altă metodă de comunicație.
  4. Orice erori survenite la comanda efectuată de client pot fi corectate în termen de maximum 24 de ore de la lansarea comenzii sau până la procesarea Pentru a urgenta, vă rugăm să sunați la numărul (+4)0259-423.209 sau la numărul de mobil al agentului Eurocassa cu care ați făcut comanda.
  5. Vânzătorul nu poate garanta un pret și termen de livrare deoarece prețul de achiziție și termenul de livrare pot să fie modificate de producător sau furnizor.

9.  Încheierea contractului, salvarea textului contractului

  1. În ceea ce privește produsele și serviciile prezentate în cadrul magazinului online, Clientul poate transmite o ofertă cu caracter obligatoriu prin lansarea unei comenzi. Orice modificare a comenzii inițiale trebuie comunicată Vânzătorului.
  2. După comandă, clientul primește din partea Eurocassa un apel telefonic sau un e-mail cu starea comenzii, în cazul în care nu i s-a comunicat verbal în magazin. Comenzile pot fi puse sâmbăta, între orele 9-13, dar nu garantăm să se proceseze sâmbăta la furnizor. De asemenea, comenzile nu se procesează duminica, precum și în zilele de sărbătoare legală. Încheierea Contractului are loc exclusiv în modul următor:
  3. Încheierea Contractului în cazul solicitării de plată
  4. Încheierea Contractului are loc atunci când și dacă Eurocassa solicită Clientului plata, de exemplu prin direcționarea Clientului către un prestator de servicii de plată, fie că este vorba de card bancar, adică plata la un POS, fie că este vorba de un ordin de plată. Plata cash se face în magazin.
  5. Încheierea Contractului în alte cazuri
  6. În alte cazuri, Eurocassa acceptă oferta/comanda numai dacă și imediat ce Eurocassa confirmă expedierea produsului și comunică acest lucru. Această decizie în ceea ce privește acceptul comenzii are loc în decurs de maxim 5 zile calendaristice după plasarea comenzii de către Client. Dacă decizia nu este luată în acest interval de timp, declarația Clientului de voință nu mai produce efecte juridice
  7. După negocierea directă a contractului, în termenii discutați, cu acordul părților.
  8. Aveți obligația să păstrați contractul

10.  Prețurile, plata, factura

  1. Toate prețurile sunt exprimate în lei și reprezintă prețuri totale, prin urmare conțin deja taxa pe valoare adăugată, precum și costurile de colectare, tratare și eliminare DEEE, acolo unde este cazul. Costul DEEE este cel stabilit de legea în Costul de livrare este comunicat înaintea confirmării oricărei comenzi.
  2. Prețul de raft nu conține costul livrării.
  3. Modalitățile de plată sunt următoarele: plata cu cardul, transfer online, ordin de plată/transfer bancar, plata în magazin.
  4. În cazul transferului bancar expedierea produselor se va face după încasarea de către Eurocassa a contravalorii produselor. În cazul în care Vânzătorul își va extinde activitatea în mediul online și va practica e-commerce, procesarea plăților online se va face de către procesorul de plăți afișat pe
  5. Eurocassa și Clientul sunt de acord prin prezenta că Facturile vor fi transmise în format tipărit sau pe cale electronică, semnarea și ștampilarea acestora nefiind elemente obligatorii.

11.  Livrarea

  1. Livrarea are loc prin flota auto Eurocassa sau Clientul poate alege să își folosească mijloacele proprii de transport. Timpul de livrare depinde de Produsul comandat/Produsele comandate și este indicat de Eurocassa în prealabil obligatoriu înainte de încheierea Contractului. Livrarea are loc la o adresă de livrare indicată de Client exclusiv în Zona Metropolitană Oradea sau, cu acordul părților, pe teritoriul României. În cazul în care livrarea se face prin flota auto Eurocassa, Clientul este responsabil cu descărcarea mărfii comandate.
  2. Produsele vor fi livrate la adresa menționată de Client și costul de livrare este cel menționat înainte de finalizarea comenzii. În cazul deteriorării vizibile a coletului sau a ambalajului, vă rugăm să verificați integritatea conținutului împreună cu delegatul companiei, urmând ca rezultatul să fie notat într-un proces verbal încheiat de către acesta.
  3. Sunt excluse din această categorie produsele care necesită paletizare, produse care prezintă pericol de spargere, produse atipice, produse periculoase în cantitate limitată. Acestea vor fi descărcate de către Client, iar dacă transportul s-a făcut cu un camion cu braț de descărcare, iar marfa se descarcă de pe palet, brațul de descărcare va menține marfa suspendată până la descărcarea mărfii de către Client într-un timp rezonabil.
  4. În cazul coletelor voluminoase și a produselor livrate pe palet, transportul va fi asigurat pe străzi pe care este posibil accesul și întoarcerea autocamioanelor, cât și acolo unde acestea pot parca și utiliza mijloacele de descărcare din dotare (lift, liză) în condiții de siguranță, fără a bloca sau a îngreunatraficul. Transportul nu este asigurat în zone în care drumurile sunt greu accesibile (pământ, piatră) sau accesul camioanelor este restricționat.
  5. În cazul produselor agabaritice, voluminoase sau supradimensionate care nu pot fi manipulate cu mijloacele din dotare ale camionului și care necesită asistență din partea Clientului, Clientul este obligat să descarce marfa într-un timp rezonabil. Pentru transportul mărfurilor de la punctul descărcării până la locul montajului / depozitării, îi recomandăm Clientului să aibă personal care să ajute la manipularea acestora.
  6. În funcție de particularitățile produsului, se poate întâmpla ca și produsele cu volum/greutate mai mici să necesite paletizare și să fie expediate conform înțelegerii părților.
  7. În astfel de situații produsele vor fi descărcate și plasate la marginea trotuarului.
  8. Dacă nu s-a convenit în alt mod, transportul presupune livrarea mărfii pe drumuri circulabile cu camionul până la locul de descărcare la vehicul, nu însă și transportul până la locul de utilizare sau de depozitare. Riscul pierderii accidentale a obiectului sau al deteriorării sale este transferat în momentul predării bunului unei persoane cu drept de primire, iar la cumpărare prin expediție, transferul riscului are loc la predarea mărfii la persoana responsabilă cu transportul, dacă nu există altă obligație expresă legală.
  9. Termenul de livrare este individual pentru fiecare Produs, însă Vânzătorul va încerca să livreze cât mai multe Produse cu aceeași expediție, în cazul comenzilor mai multor Produse sau a unei comenzi de produse voluminoase, ce necesită mai multe transporturi.
  10. Termenul de livrare indicat începe
  • în cazul plății în magazin sau prin ordin de plată, în următoarea zi lucrătoare după încasarea contravalorii mărfii de către Eurocassa,
  • în cazul plății prin card de credit sau debit, în următoarea zi lucrătoare după primirea de către Eurocassa a deciziei afirmative din partea băncii respective,
  • în cazul altor modalități de plată, în prima zi lucrătoare după confirmarea plății.
  • Livrarea coletelor prin serviciu de curierat și/sau casa de expediție se face de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale sau a altor înțelegeri contractuale, cu acordul părților.

12.  Daune de transport, deteriorări

 În cazul în care, la livrare, Clientul constată deteriorări evidente la ambalaj sau la marfă, acesta trebuie să comunice acest lucru în formă scrisă către Eurocassa, la scurt timp după primirea mărfii. La primirea mărfii, Clientul trebuie să primească o confirmare în scris din partea celui care a livrat pachetul pentru daunele de transport evidente, vizibile. Prin aceasta, nu se limitează drepturile și obligațiile legale ale Clientului.

13.  Garanții, drepturile în caz de deteriorare, răspunderea

  1. Garanția se pierde dacă nu se respectă condițiile cerute de producători sau furnizori, condiții publicate de aceștia fie pe propriul website, fie pe o fișă însoțitoare mărfii. Dacăproducătorul/furnizorul nu a atașat mărfii o fișă însoțitoare, fiecare cumpărător trebuie să își procure condițiile de garanție de la producător/furnizor pentru fiecare produs cumpărat. Prin semnarea facturii de cumpărare a produsului, cumpărătorul este de acord cu aceste condiții.
  2. Produsele cumpărate pot beneficia de garanția comercială obișnuită a fiecărei mărci în parte. Astfel, fiecare produs va fi însoțit de certificatul de garanție comercială al producătorului (dacă este cazul). Vânzătorul nu este responsabil în mod direct de serviciile de garanție comercială care sunt oferite și deci va fi responsabilitatea producătorului produsului.
  3. Aceasta nu afectează garanția legală pentru lipsa de conformitate sau alte garanții legale, de care beneficiază toate produsele comercializate, așa cum sunt stabilite de legea română în vigoare.
  4. În măsura în care nu a fost convenit altfel sau ulterior nu s-a reglementat altfel, în cazul unor deteriorări se vor aplica prevederile legale în vigoare.
  5. În cazul în care este vorba despre Produse folosite (de exemplu mostre), garanția se oferă pentru o perioadă de doi ani de la livrarea mărfii pentru persoanele fizice și șase luni pentru persoanele
  6. În completare față de răspunderea pentru deteriorări de la punctul a de mai sus, Eurocassa răspunde față de Client pentru toate prejudiciile cauzate din culpă și neglijență gravă, din garanție sau ca producător conform legislației aplicabile, pentru prejudiciile cauzate integrității fizice sau psihice ori sănătății, pentru fapte ilicite, rea credință și în orice alte cazuri în care răspunderea nu poate fi exclusă sau limitată conform legislației în vigoare. În toate celelalte cazuri, răspunderea Eurocassa față de Client este exclusă. Răspunderea maximă este limitată ca sumă la prețul total al comenzii.

14.  Dreptul de retur

  1. Returul produselor se face pe cheltuiala Clientului, dacă marfa care i-a fost livrată nu a fost refuzată pe motiv că ar prezenta deteriorări, cu excepția zgârieturilor fine ale ambalajului. Dacă marfa este intactă și vandabilă (ambalaj original intact, în termen de valabilitate minim 33 % din termenul total de valabilitate), returul produselor se face pe cheltuiala Clientului.
  2. Returul produselor se face în termen de 14 zile conform reglementărilor în vigore din UE. Returul peste acest termen va fi doar cu acordul Vânzătorului și va ține cont de costuri de depozitare și manipulare, eventuale diminuări ale prețurilor de achiziție și stocurile Vânzătorului.
  3. Vânzătorul nu acceptă retururi de la comenzile speciale.
  4. Comenzi speciale sunt acele comenzi prin care clientul este informat că Produsul/ Produsele sunt aduse special de la furnizorul companiei Eurocassa, în cantitatea dorită de Client, cu caracteristicile dorite de client. Motivul refuzului returului la comenzile speciale este imposibilitatea de a vinde un Produs personalizat sau pe o comandă cu cantități personalizate, care nu sunt în stocul Eurocasssa. Clientul este anunțat în prealabil dacă cererea sa de Produs/ Produse face obiectul unei comenzi speciale.

15. Dreptul de retragere/ retur nu se aplică în cazul următoarelor tipuri de contracte:

  1. contracte de livrare produse care nu sunt pre-confecționate și pentru a căror realizare este obligatorie o selecție sau o specificație din partea consumatorului sau care au fost personalizate după nevoile individuale ale consumatorului,
  2. contracte de livrare produse susceptibile a se deteriora sau al căror termen de valabilitate ar fi depășit rapid,
  3. contracte de livrare produse sigilate care, din motive de protecția sănătății sau de igienă, nu pot fi returnate dacă au fost desigilate de Client,
  4. Plante sau alte Produse

16.  Dreptul de retragere a Produsului

Clientul, dacă este persoană fizică, are dreptul de a rezilia acest contract în termen de 14 zile fără a oferi nicio justificare, cu excepția comenzilor speciale, pentru care nu se acceptă retururi. Clientul, dacă este persoană juridică, și dorește să rezilieze contractul, trebuie să ofere justificări, iar cazurile de forță majoră pot decurge la procese judecătorești la instanțele abilitate din județul în care se află Vânzătorul.

  1. La persoanele fizice, dreptul de retragere stabilit de legislația română în vigoare este de 14 zile calendaristice de la data în care intră în posesia produsului/produselor.
  2. La persoanele juridice, dreptul de retragere este stabilit cu acordul părților, contractual, iar orice neînțelegere se rezolvă fie pe cale amiabilă, fie prin instanțele judecătorești în județul în care Eurocassa își are sediul.
  3. Clientul poate trimite înapoi la Vânzător sau înapoia produsul în magazin, doar prin învoirea părților și dacă Produsul nu este folosit ori deteriorat, dincolo de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor și în cazul respectivului produs, dreptul de retragere/retur nu este exclus conform informațiilor referitoare la retragere din prezenții termeni.
  4. Drepturilor contractuale de returnare li se aplică în mod neîngrădit prevederile din informațiile referitoare la retur. În cazul deteriorării produsului, Vânzătorul își Rezervă dreptul de a compensa diminuarea valorii produsului rezultată din manipularea acestuia, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor cu plățile primite de la Client.
  5. Returul poate avea loc prin expedierea Produsului către magazinul Eurocassa sau prin ridicare de către Vânzător la o adresă stabilită în prealabil, însă contra cost sau așa cum s-au înțeles părțile. Adresa de retur a Vânzătorului este adresa magazinului: Oradea, str. Matei Corvin nr. 2A.
  6. Dacă Clientul se retrage din prezentul contract, suntem obligați să îi returnăm în termen de cel mult 14 zile calendaristice din ziua în care am primit de la Client comunicarea privind retragerea din prezentul contract, toate plățile primite de la Client, cu excepția costurilor de livrare. Pentru returnarea sumelor vom utiliza aceleași mijloace de plată folosite de Client la tranzacția inițială, cu excepția cazului în care s-a convenit cu Client altă modalitate. Putem refuza returnarea plății până când primim înapoi marfa sau până când ni se transmite dovada trimiterii mărfii înapoi, în funcție de care termen este mai scurt.
  7. Clientului îi revine obligația de a expedia marfa înapoi sau a o preda către noi imediat sau cel târziu în decurs de 14 zile din ziua în care am fost informați cu privire la retragerea din prezentul contract.
  8. Termenul se consideră respectat dacă expediați marfa înainte de scurgerea celor 14 zile.
  9. În cazul în care Clientul returnează o parte din produse, restituirea totală a costurilor este exclusă. Dacă returul Produsului/ Produselor este făcut din motive obiective (marfa a sosit deteriorată la Client), i se înapoiază și suma aferentă livrării, dacă livrarea s-a făcut prin flota Vânzătorului (Eurocassa). Dacă livrarea care a dus la deteriorarea mărfii s-a făcut prin altă metodă decât prin flota Vânzătorului, restituirea costurilor este exclusă.

17. Pentru desfășurarea în condiții optime a procesului de retur, trebuie luate în considerare următoarele aspecte:

Produsele se returnează obligatoriu în ambalajul original și cu etichetele inițiale intacte. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost vândute, împreună cu certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/distribuitor), precum și toate documentele și accesoriile cu care a fost livrat produsul. Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

  1. Produsele voluminoase livrate inițial paletizat se vor depozita pe palet și se vor asigura corespunzător.
  2. Clientul trebuie să suporte o eventuală reducere a valorii mărfii, dacă aceasta se datorează unei manipulări a produsului care nu a fost necesară în vederea determinării naturii, caracteristicilor și funcționării acestuia.

18.  Produsele comercializate și disponibilitatea lor

  1. Vânzătorul depune toate eforturile, având o obligație de diligență și în măsura posibilului, pentru ca informațiile despre Produs/Produse, inclusiv cele referitoare la descrierea Produselor și prețurile afișate să fie corecte și complete, însă pot surveni și erori, pe care Vânzătorul va încerca să le înlăture în cel mai scurt timp posibil. În cazul în care se constată faptul că astfel de erori influențează Comanda/Contractul încheiat, Vânzătorul va notifica Clientul în cel mai scurt timp, pentru reconfirmarea Comenzii/Contractului sau anularea acestuia.
  2. Fotografiile Produsului/Produselor afișate în reclamele de orice fel (sub egida Eurocassa) au caracter ilustrativ, informativ și orientativ și pot conține accesorii neincluse în pachetele standard, însă Vânzătorul furnizează informații referitoare la caracteristicile Produsului, dar responsabilitatea verificării Produsului/Produselor comandate revenindu-i Clientului.
  3. În același timp, Vânzătorul informează că, la o eventuală extindere comercială, Vânzătorul poate pune spre vânzare sau prezentare prin intermediul site-ului său sau alte platforme digitale Produse puse la dispoziție de alți producători ori Aceștia pot avea drepturi de marcă asupra denumirii produselor și/sau a serviciilor puse la dispoziție pe care sunteți obligat să nu le încălcați. De asemenea, aceștia sunt responsabili cu privire la imaginile sau detaliile tehnice ale produselor furnizate. Oferta noastră cu privire la produse și prețul acestora este valabilă atâta vreme cât este afișată prețul la raft sau pe platforma digitală de vânzare.
  4. În cazul unei perioade promoționale de valabilitate a unui anumit Preț, acest aspect va fi specificat în mod specific pe pagina produsului respectiv.
  5. Vânzătorul depune eforturi deosebite pentru a se asigura că informațiile referitoare la disponibilitatea produselor în stoc sunt corecte, însă din motive ce țin de dinamica stocurilor și momentul înregistrării plăților, există cazuri în care produsul să nu mai fie disponibil în stoc pentru a putea fi livrat. În astfel de situații, Vânzătorul va informa Clientul în cel mai scurt timp, pentru anularea Comenzii/Contractului, stabilirea unui nou Termen de livrare sau opțiunea de a cumpăra un alt Produs de o calitate și la Preț echivalente cu cele solicitate.
  6. Vânzătorul își Rezervă dreptul de a restricționa livrarea unor categorii de produse apreciate ca voluminoase în anumite În cazul în care adresa de livrare indicată în procesul de comandă se află în afara ariei de livrare (Zona Metropolitană Oradea), Clientul va fi notificat automat în procesul de comandă asupra acestui fapt, iar dacă e de acord Clientul asupra unor costuri de livrare suplimentare, i se livrează comanda conform înțelegerii.
  7. Vânzătorul își Rezervă dreptul de a restricționa livrarea produselor în localități / zone în care există restricții de circulație sau interacțiune dispuse de autorități (de exemplu, instituirea de măsuri de carantinare zonală). Dacă, în urma plasării comenzii de către Client, constatăm că zona / localitatea se află în carantină sau este supusă din partea autorităților altor măsuri restrictive care pot afecta buna desfășurare a procesului de livrare, vă vom contacta în vederea anulării comenzii și contravaloarea acesteia vă va fi returnată în cel mai scurt timp posibil, prin metoda de plată utilizată în momentul plasării comenzii.

19.  Drepturi de proprietate intelectuală

Întregul conținut digital publicat pe internet – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică, scripturi, programe și alte opere originale – reprezintă proprietatea Eurocassa.ro și a furnizorilor săi și este apărat de Legea drepturilor de autor. Folosirea fără acordul Vânzătorului a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legilor în vigoare. Pentru a ne sesiza orice încălcare privind legea pentru protecția drepturilor de autor, ne puteți contacta la adresa de email office@eurocassa.ro.

20.  Proprietatea datelor cu caracter personal

  1. Vânzătorul tratează cu responsabilitate datele Clienților. Astfel, referitor la utilizarea datelor obținute online, Vânzătorul și-a asumat obligația de a acționa în bună credință în baza principiilor de protecție a datelor personale.
  2. Informațiile pe care Clientul le furnizează către Vânzător vor fi folosite doar în concordanță cu prezenții termeni, dacă doriți să cumpărați serviciile Sunteți singurul responsabil cu privire la prezentarea informațiilor într-un mod corect și complet, ca și cu păstrarea acurateții informațiilor în baza de date a Clienților Vânzătorului.

21.  Garanția calității

În spiritul filosofiei garanției calității, Vânzătorul oferă clienților garanția calității, iar la cererea Clientului, i se oferă certificatele de conformitate ale Produselor cumpărate.

22.  Alte dispoziții

  1. Forță Majoră :  Vânzătorul, partenerii sau colaboratorii săi nu pot fi făcuți responsabili pentru nicio întârziere sau eroare în executarea obligațiilor contractuale rezultând direct sau indirect din cauze care nu depind de voința Vânzătorului. Această exonerare include, dar nu se limitează la: erorile de funcționare a echipamentului tehnic de la Eurocassa, lipsa funcționării conexiunii la internet, lipsa funcționării conexiunilor de telefon, virușii informatici, accesul neautorizat în sistemele Eurocassa, erorile de operare, grevă etc.
  2. Legături externe : Vânzătorul nu răspunde de conținutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legături pe platformele digitale pe care le folosește Vânzătorul (legături de natură comercială sau publicitară). Răspunderea pentru acel conținut o poartă în întregime proprietarii acestora.
  3. Suspendarea accesului : Cu titlul de excepție, Vânzătorul poate, fără orice altă notificare sau formalitate și fără ca acest lucru să necesite explicarea atitudinii sale, să suspende sau să blocheze accesul Clientului în magazin sau pe platformele digitale pe care le folosește, în special la a lăsa review-uri/recenzii. Orice acces neautorizat la elementele ne-publice ale platformelor digitale pe care le folosește Vânzătorul reprezintă infracțiunea de acces fără drept la un sistem informatic și va fi sancționată conform legislației române în vigoare.
  4. Stare de urgență : În situația declarării stării de urgență pe teritoriul României, în cazul în care accesul clienților în magazinele fizice va fi restricționat, perioada de retur a produselor Rezervate/ comandate se va mări corespunzător.
  5. Rezervare și custodie

23.  Informații generale

  1. Clientul poate Rezerva produse în magazinul Vânzătorului (Eurocassa). În acest scop, Clientul comunică Vânzătorului Produsul/Produsele dorite, precum și data și intervalul orar la care dorește să ridice Produsele sunt apoi depozitate la depozitul vânzătorului, situat la aceeași adresă, pentru a fi ridicate de Client.
  2. Prin Rezervarea mărfii, Clientul își dă acordul cu Termenii și Condițiile Generale, cu Informațiile despre dreptul de retragere/retur și cu procesarea datelor personale.
  3. Vânzătorul depune eforturi deosebite pentru a se asigura că informațiile referitoare la disponibilitatea produselor în stoc sunt corecte, însă din motive ce țin de dinamica stocurilor și momentul înregistrării plăților, există cazuri în care Produsul să nu mai fie disponibil în stoc.
  4. În astfel de situații, Vânzătorul va contacta telefonic Clientul în cel mai scurt timp, pentru anularea Rezervării, stabilirea unui nou termen de ridicare sau opțiunea de a cumpăra un alt Produs de o calitate și la Preț echivalent cu cele solicitate.
  5. Termenul minim de ridicare a Produselor Rezervate este de 2 ore de la transmiterea Rezervării către Vânzător. Termenul minim de 2 ore va fi calculat în cadrul programului de funcționare al magazinului. Termenul de ridicare ales nu poate depăși 15 zile de la data Rezervării, excepție făcând cazurile în care părțile au căzut de acord.
  6. Pentru persoanele juridice, Rezervarea Produsului/Produselor comandate este considerată un act de custodie, care e însoțit de documentele necesare.

24.  Încheierea contractului

  1. Prin Rezervarea produselor pentru a fi ridicate, nu se încheie un contract de vânzare-cumpărare la distanță. Încheierea contractului are loc în magazinul Vânzătorului, concomitent cu ridicarea și verificarea produselor, conform Termenilor și Condițiilor Eurocassa aplicabile magazinelor fizice.
  2. În scopul achiziționării Produselor Rezervate, Clientul va trebui să îndeplinească următoarele condiții:
  3. în cazul persoanelor fizice, să se identifice cu CI/pașaport;
  4. în cazul persoanelor juridice, reprezentantul acesteia va trebui să dețină o împuternicire nominală pentru ridicarea produselor, semnată de reprezentantul legal sau să fie persoana care a făcut Rezervarea online și al cărei nume apare în e-mailul de comandă, urmând să se identifice conform paragrafului de mai sus;
  5. să prezinte dovada Rezervării, în format electronic (pe un dispozitiv personal) sau în format letric (imprimat pe hârtie);
  6. să achite contravaloarea comenzii, dacă nu a făcut-o, în momentul trimiterii Rezervării.
  7. La momentul achiziționării Produselor, Clientul este obligat să verifice conformitatea acestora, precum și corespondența cu cele Rezervate.
  8. În cazul în care Clientul nu se prezintă la data indicată în magazin pentru a ridica Produsele Rezervate, Vânzătorul va păstra Produsele la dispoziția Clientului pentru un termen de 15 zile de la data la care s-a făcut Rezervarea. În cazul depășirii acestui termen, Vânzătorul va considera Rezervarea anulată și, dacă plata a fost făcută în avans, va returna Clientului suma achitată, în contul din care a fost efectuată plata, excepție făcând comenzile speciale, pentru care Vânzătorul reține suma de bani ce reprezintă avansul.
  9. Clientul poate Rezerva produse în magazinul Eurocassa preferat și le poate ridica în deplină siguranță din parcarea exterioară a magazinului. După Rezervare, Produsele sunt pregătite pentru a fi livrate la mașină, în parcarea magazinului, excepție făcând livrarea cu flota Vânzătorului, așa cum s- au înțeles părțile. Clientul este responsabil cu descărcarea mărfii.

25.  Modalități de plată 

  1. Plata se poate face în momentul ridicării Rezervării sau în avans, online cu cardul prin platforma băncii emițătoare a cardului. Debitarea sumei aferente se va face imediat.

26.  Returul produselor

  1. Returul produselor se face doar în magazinul din care au fost achiziționate conform prevederilor referitoare la retur prevăzute în Termenii și Condițiile actuale, descrise mai sus.